Gek toch!

Dat ons onbewuste de meeste beslissingen maakt. Terwijl wij zelf denken, dat we heel rationeel zijn. En goed nadenken over onze beslissingen. 

Maar als je meer weet over ons brein en hoe het opgebouwd is tijdens de evolutie, is het helemaal niet meer zo gek. 

Helaas gaat veel marketing over:

✔️ Persona’s, terwijl we op verschillende momenten, in verschillende contexten ander gedrag laten zien. 

✔️ Woonplaats, hobby’s, leeftijd en interesses in plaats van emoties, WMZ-woorden en de bovengenoemde context.

✔️ Het bewuste. En proberen we met ’trucjes’ als schaarste, tellers, framing en decoys mensen te motiveren om iets af te nemen. Het is niet zo dat deze dingen nooit werken. Maar als je het onbewuste brein niet snapt, krijg je met 100 tellers nog niets verkocht! 

Ben jij marketeer of verzorg je jouw eigen marketing en communicatie als ondernemer? 

Dan is mijn video-presentatie over ‘marketing voor het onbewuste’ op jouw lijf geschreven. 

  • In deze presentatie zie je en hoor je hoe ons brein opgebouwd is.
  • Waarom er goede match moet zijn tussen de WMZ-woorden van een bedrijf en de WMZ-woorden van een klant.
  • Hoe je zorgt voor een waardevolle samenwerking in plaats van een waardeloze.
  • Waarom we in verschillende situaties, ander gedrag laten zien. 
  • Waarom we zo gefocust zijn op gezichten en hoe je dat kunt benutten.
  • Hoe een kleine verandering in omgeving, voor ander gedrag zorgt. 
  • En wat het verschil is tussen ons bewuste en onbewuste en wanneer welk deel van ons brein aan het werk is! 

Ben jij marketeer of verzorg je jouw eigen marketing en communicatie als ondernemer? 

Dan is mijn video-presentatie over ‘marketing voor het onbewuste’ op jouw lijf geschreven. 

  • In deze presentatie zie je en hoor je hoe ons brein opgebouwd is.
  • Waarom er goede match moet zijn tussen de WMZ-woorden van een bedrijf en de WMZ-woorden van een klant.
  • Hoe je zorgt voor een waardevolle samenwerking in plaats van een waardeloze.
  • Waarom we in verschillende situaties, ander gedrag laten zien. 
  • Waarom we zo gefocust zijn op gezichten en hoe je dat kunt benutten.
  • Hoe een kleine verandering in omgeving, voor ander gedrag zorgt. 
  • En wat het verschil is tussen ons bewuste en onbewuste en wanneer welk deel van ons brein aan het werk is! 

Als ongeveer 95% van de keuzes onbewust gemaakt worden, richt je marketing en communicatie dan niet op de 5% die overblijft!

Bekijk nu mijn videopresentatie, investeer een half uurtje van je tijd en pluk daar meteen de vruchten 🍐🍎 van! 

Bij de kick-off van Venray Big Business in 2024 kwam ik in aanraking met de presentatie van Nicole over beïnvloedingspsychologie. Nicole laat in haar presentatie heel duidelijk zien welk invloed wijzelf uitkunnen oefenen in een marketingactie of presentatie. Het gaf mij waardevolle inzichten voor mijn presentatie op de beurs van Venray Big Business. Maar ook in onze marketing acties pas ik nog steeds inzichten toe die ik van Nicole heb mogen leren. Ik kan deze video presentatie dan ook zeker aanbevelen.

⭐⭐⭐⭐⭐